مسئول اشتغال سازمان بهزیستی استان تهران گفت: ۳ گروه تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، این ۳ گروه عمده معلولین دارای تمامی طیف‌های معلولیت مانند، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بد و بی سرپرست و معتادین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور منتشر شد.
محمدرضا کشوری‌فرد اعلام کرد باشگاه‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را برای سال دوم با رقم بالاتری بسته‌اند، به مشکل خواهند رفت.
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
هشدار سازمان جهانی هواشناسی همراه با این پیش‌بینی است که ۹۸ درصد احتمال دارد که حداقل یکی از سال‌ها طی پنج سال آینده شاهد گرم‌ترین دمای ثبت شده زمین باشیم. چرخه آب و هوایی اِل نینو و تغییرات آب و هوایی به احتمال زیاد موجب افزایش دما خواهند شد.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
رهبر معظم انقلاب سال ها پیش سیاست های کلی نظام ذیل اصل۴۴ را ابلاغ و بارها بر واگذاری تصدی‌گری صنایعی مانند خودروسازی به بخش خصوصی تاکید کرده اند.
نکته مهمی که از سال ۱۴۰۰ به بعد رخ داده است، اتحاد نسبی و باورنکردنی نخبگانی میان نخبگان یک حوزه، یا میان نخبگان حوزه‌های گوناگون و نیز میان آنان و مردم است. این اتحادی بسیار عجیب و حتی اثرگذار است و ریشه آن در رفتار حکومت است که همه آنان را با تفاوت‌های فراوان به اجبار زیر یک چتر فراگیر جمع کرده است. حتی نیرو‌های مذهبی و علاقه‌مند به خود را نیز منفعل کرده است. نمونه آن در مساله نحوه مقابله با حجاب است که بخش‌هایی از مذهبی‌ها را هم عصبانی کرده.
سازمان وظیفه عمومی فراجا کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۴ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
مراسم چهارشنبه سوری بعضا با حوادثی همراه است و در این بین، بیشترین آسیب ها به سمت چشم ها نشانه می رود و باعث می شود برخی از هموطنان؛ نتوانند آمدن بهار و سال نو را ببینند.
اصغری، کارشناس هواشناسی گفت: تهرانی‌ها امروز و فردا از فعالیت کوهنوردی خودداری کنند. روز تحویل سال نو مشهد بارانی است.
ژاوی از جوانان بارسا خواست که صبور باشند و برای بازی در ترکیب اصلی عجله نداشته باشند. او خودش را در این زمینه مثال زد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: لازم است مالکان خودرو‌های سواری، جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها باطل نگردد.
روزنامه رسالت نوشت: در صورت عدم تأمین نقدینگی شرکت‌های داروسازی، کمبود دارو در ماه‌های بهمن و اسفند شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.
بر اساس گزارش مؤسسه آمار ترکیه، بیش از ۶۴۰ هزار گردشگر پزشکی در سال ۲۰۲۱ به این کشور سفر کردند که تقریبا یک میلیارد یورو برای بخش درمانی این کشور درآمد به همراه داشته است.
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
آیا بالای ۵۰ سال سن دارید و پنج ساعت یا کمتر در شبانه روز می‌خوابید؟ نتیجه مطالعه‌ای که در هفته جاری منتشر شده هشدار می‌دهد که این موضوع می‌تواند برای سلامت شما در بلند مدت مشکل ایجاد کند.
پنجم اردیبهشت سال ۹۷ کودک ۱۰ ساله‌ای به نام «محمدحسین ازغدی» که در سال چهارم ابتدایی تحصیل می‌کرد، به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاد و به دلیل مقاومت در برابر تعرض، با ضربات سنگ و چاقو به قتل رسید. اما قاتل ۲۷ ساله این دانش آموز بی گناه خیلی زود دستگیر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
پنجم اردیبهشت سال ۹۷ کودک ۱۰ ساله‌ای به نام «محمدحسین ازغدی» که در سال چهارم ابتدایی تحصیل می‌کرد، به دلیل حضور نیافتن راننده سرویس مدرسه، در چنگ شیطان معروف به قاتل مارمولک نشان افتاد و به دلیل مقاومت در برابر تعرض، با ضربات سنگ و چاقو به قتل رسید. اما قاتل ۲۷ ساله این دانش آموز بی گناه خیلی زود دستگیر و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
کارشناس دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اینکه به طور کلی بیماری‌های نورودژنراتیو یا بیماری‌هایی که در آن بافت مغز تحلیل می‌رود را دمانس می‌نامند، گفت: دمانس نیز انواع مختلفی دارد که یکی از شایع‌ترین انواع آن بیماری آلزایمر است. از انواع دیگر دمانس می‌توان به دمانس عروقی (دمانس واسکولار) یا ترکیبی از دمانس عروقی و بیماری آلزایمر اشاره کرد.
توماس مولر در سال های اخیر آمار خیره کننده و عجیبی برابر بارسلونا به ثبت رسانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ